Marketing na društvenim mrežama kod uslužnih djelatnosti

Facebook aktivnosti za uslužne djelatnosti

Facebook je pravi veteran među kanalima društvenih medija. Danas je generacija 30+ najaktivnija korisnička skupina. Ono što je posebno je da nijedna druga mreža nema toliki broj komentara i spremnosti na raspravu kao Facebook. Facebookov algoritam izgrađen je na takav način da se relevantne objave emitiraju s većim dosegom od nebitnih. Algoritam potiče ljudsku povezanost, što znači da objave prijatelja ili obitelji imaju prednost pred onima kompanija i brendova.

Relevantnost objava temelji se na sljedećim čimbenicima:

  • Ukupan broj objava koji se mogu pojaviti u svakom feedu.
  • Vrsta objave (dijeljena objava, vlastiti sadržaj ili poveznica)
  • Predviđanje odgovora na određene objave na temelju prethodne upotrebe i interakcije.
  • Koliko se zadržavamo na objavi: što se dulje korisnici zadržavaju na objavi to je ona relevantnija.
  • Vrijeme objave.
  • Komentari i interakcije: što je više komentara / reakcija ispod objave, to je ona ocijenjena relevantnijom.
  • Odgovaranje na komentare: kada se pokrene rasprava, to je pozitivan signal za Facebook.
  • Dijeljeni sadržaj: Što se više puta objava podijeli, Facebooku se čini važnijom.

 

Za uspješnu strategiju društvenih medija u vašoj djelatnosti prvo treba razmisliti o ciljnoj skupini i po potrebi provesti analizu ciljne skupine. Komunikacijske mjere, poput objava na Facebooku, imaju veliki učinak ako sadržaj zanima dotičnu ciljnu skupinu i objave privlače pozornost. CRM sustavi specifični za industriju pružaju dobru osnovu i transparentnost među odjelima o klijentima. Osim ciljane skupine, redovitost i sadržaj ključni su za uspješnu strategiju društvenih medija.

Ovo na prvi pogled zvuči relativno jednostavno, ali je teško implementirati u stvarnosti. Iznad svega, izazov je baviti se marketingom na društvenim mrežama tijekom svakodnevnog poslovnog života. Planiranje sadržaja (uređivački plan društvenih medija) može pomoći ovdje, na primjer, tako da tvrtke i obrti mogu raditi marketing na društvenim mrežama uz malo truda.

 

Rukotvorine bi se trebale pozabaviti novim mjerama oglašavanja, jer kupce je moguće pronaći samo malo po malo na digitalnim medijima.

 

Facebook oglašavanje za uslužne djelatnosti – kratki pregled!

  • Navedite temu za razgovor
  • Kvaliteta ispred kvantitete (zabava je čarobna riječ)
  • Sadržaj treba biti usmjeren na ciljnu skupinu
  • Uredi komentare
  • Nenametljivo potaknite interakcije
  • Vodite plaćene kampanje

 

Craftcloud – vaš stručnjak za digitalizaciju za građevinsku industriju.