Odnosi s klijentima u građevinskoj industriji

Zašto se srednje velikim proizvođačima građevinskih materijala teško?

Trenutačno stanje u građevinarstvu je dobro, ali…

Građevinska industrija cvjeta kao i uvijek! Najamnine eksplodiraju, ne samo u velikim gradovima, a sektor novogradnje raste. Ni pandemija COVID-19 nije uspjela osjetno obuzdati spremnost za ulaganje u graditeljstvo. Postoji neravnoteža, no narudžbe rastu. Uska grla u isporuci, nestašice materijala i s tim povezane rastuće cijene sirovina uzrokuju ovu neravnotežu. Svejedno radi li se o drvu, betonu, aluminiju ili metalu – neki već govore o “inflaciji u građevinarstvu”. Bez obzira na to, još uvijek ima dovoljno građevinara koji su spremni ulagati i koji su spremni platiti cijenu. Od mnogih srednjih proizvođača građevinskih proizvoda čuje se da su upiti čak i sve veći i da se “jedva može pratiti”. Utoliko je važnije da srednji proizvođači građevinskih proizvoda uvijek imaju u vidu odnos s klijentom, a prije svega pregled baze klijenata, trenutne ponude i prodajne brojke. Samo tako se može osigurati da profitabilan posao neće biti propušten.

Svakodnevno poslovanje sprječava funkcionalnu budućnost

Zbog velikog broja upita, povećava se i vrijeme potrebno za opsluživanje tih upita odgovarajućim ponudama. Ponude su djelomično izgubljene ili su podaci o klijentima potpuno izgubljeni. Zbog stresa svakodnevnog života, jedva da postoji vremena za više digitalnog, npr. organizacija putem CRM sustava. Sama konverzija na novi sustav košta vremena, a vremena nema kad ima toliko upita. Možda bi upravo ovaj sustav omogućio brzi pregled i omogućio akterima da bolje spavaju. Ako bolje spavate, imate više vremena i bistre glave za razmišljanje o budućnosti. Sve dok je stanje reda pozitivno, moglo bi se pomisliti da se ove temeljne promjene mogu zanemariti. No izgled je varljiv: brz napredak digitalnog razvoja zahtijeva ponovno promišljanje i djelovanje unutar industrije. Građevinska industrija polako prelazi na digitalizaciju kao što je upravljanje klijentima. To već odavno ne znači prelazak s “papirologije” na digitalne strukture na vlastitom serveru, već rješenja koja se temelje na cloud tehnologiji, intuitivna su i jasno modeliraju odnose s klijentima.

Digitalna rješenja teško je pronaći ili su vrlo skupi

Mnogi direktori tvrtki u građevinskoj industriji svjesni su važnosti funkcionalnog sustava upravljanja klijentima, ali potraga za odgovarajućim rješenjem često nije tako jednostavna kao što se misli. Sustavi velikih CRM pružatelja usluga sadrže ogroman raspon funkcija za marketing i prodaju. Međutim, upravo ovaj raspon funkcija često nije primjeren u građevinskoj industriji, jer učenje i prilagodba poduzeću može biti vrlo složeno i na kraju može oduzeti više vremena nego uštedjeti. Odnosi između građevinskog projekta, različitih aktera, poput arhitekata, obrtnika, građevinara itd. – sve to veliki CRM pružatelji usluga nemaju i prilagodba je teška. Postoji i druga strana kritike koju često čujemo od Craftclouda. CRM sustavi su vrlo skupi. Ne samo da stalni troškovi licence mogu biti skupi s odgovarajućim brojem korisnika, već i troškovi za potrebna sučelja i golemi napori održavanja dovode do neslućenih iznosa ulaganja.

Odnosi s klijentima u građevinskoj industriji su posebni

Klijent u građevinskoj industriji nije nužno klijent. Što mislimo? Sljedeći primjer je namijenjen da to ilustrira: Predstavnik prodaje proizvođača građevinskih proizvoda saznaje za novi građevinski projekt. Kako bi građevinski proizvod plasirao onima koji donose odluke i na kraju dobio narudžbu, prodavač prvo mora ući u razgovore s mnogima od onih koji su uključeni u izgradnju. To uključuje arhitekta koji daje na natječaj odgovarajući građevinski materijal. Arhitekt je pak u kontaktu s građevinskom tvrtkom. Prerađivači također ne bi trebali biti zanemareni od proizvođača građevinskih proizvoda, jer oni u konačnici kupuju reklamirani proizvod i mogu utjecati na odluku. Osim toga, tu su i specijalisti projektanti, sam naručitelj, podizvođači, itd. Stoga je vrlo važno dodijeliti sve osobe koje donose odluke za pojedini građevinski projekt i pritom paziti na međusobne odnose. To pokazuje da su odnosi s kupcima unutar građevinske industrije vrlo složeni i da je građevinski projekt glavni fokus. Također je važno znati je li neki građevinski projekt već bio realiziran s kontakt osobom u prošlosti i kome se možete obratiti i kako.

Rješenje za odnose s klijentima u građevinskoj industriji

Posebnost Craftcloudovog CRM sustava je da je sustav specijaliziran za gore navedene zahtjeve. U biti, radi se o jasnom modeliranju složenih odnosa unutar građevinske industrije, prikazu odnosa između stranaka i istovremenom praćenju prodajnih prilika na temelju dodijeljenih građevinskih projekata. Uz ove funkcije, softver temeljen na cloud tehnologiji nudi i mogućnost individualnog izvještavanja, automatizirani pristup klijentima ili druge osnovne funkcije CRM sustava.

Velika prednost softvera je povoljna cjenovna struktura. Dok kod velikih pružatelja usluga morate računati s troškovima do 150 eura po korisniku mjesečno, s Craftcloudom ostajete znatno ispod polovice tih ponuda i imate, da tako kažemo, već optimalno konfiguriran CRM sustav prema vašim zahtjevima.

Ako trenutno tražite odgovarajući sustav, slobodno nam se obratite i javite se ovdje.