Craftcloud Blog
Digitalizacija, Zanat

Učinite tvrtku mobilnom

Vama i vašim zaposlenicima svaki dan novi je izazov prepun zadataka i u neprestanom ste pokretu. Zato su vam potrebna adekvatna softverska rješenja za podršku Vašem poslovanju u digitalnom dobu, koja su Vam ujedno u potpunosti dostupna – u pokretu, na gradilištu i kod kupca. Softversko rješenje craftsman iz Craftclouda povezuje vašu terensku službu s uredom i uvijek je uz vas i vaše zaposlenike u svakodnevnom poslovanju. Naše aplikacije u potpunosti su povezane sa softverom Craftcloud tako da imate središnji skup podataka za svoje projekte i podatke o radu. U isto vrijeme minimizirate papirologiju, na primjer sa satnicom rada, obavljenim radovima i građevinskim dnevnikom.

 

Naša aplikacija za obrtnike sustavno je umrežena jedna s drugom. Vaš agent u službi za korisnike, na primjer, ne samo da bilježi svoje radno vrijeme i usluge, već također šalje zahtjev za materijalom izravno u ured. To olakšava svakodnevni rad agenta i vaših zaposlenika u pozadinskom uredu.

 

Kako bismo zadovoljili sve zahtjeve obrtnika – softvera, u stalnoj smo komunikaciji s raznim obrtničkim djelatnostima. Trudimo se udovoljiti svim zahtjevima i željama obrtnika te se stalno razvijamo. Za obrtničko poduzeće činjenica da je softver jednostavan za korištenje znači da najbolje moguće provjerene radne procese.

 

Razgovarali smo s poduzetnikom Wernerom Armbrusterom o mogućim zahtjevima za softversko rješenje. Htjeli smo znati što je važno za tvrtku i što svakako treba implementirati. Armbruster posjeduje tvrtku za ugradnju s 32 zaposlenika i vrlo pažljivo dokumentira poslove korisničke službe. Pretpostavimo da želite digitalizirati dokumentaciju naloga korisničke službe na licu mjesta. Zatim vam je potrebna aplikacija koja ispunjava sljedeće zahtjeve:

 

  • Lako razumljiva. Vaša služba za korisnike može unijeti sve relevantne informacije i po potrebi spremiti fotografije.
  • Korisnik bi se trebao moći prijaviti izravno u aplikaciju.
  • Podatke naloga službe za korisnike, potpis i fotografije potrebno je prenijeti izravno u upravljanje podacima o kupcima u uredu.
  • Vaša služba za korisnike također bi trebala biti u mogućnosti dokumentirati ima li korisnik još pitanja nakon elektroničkog bilježenja radnog vremena i potpisa, za čije je odgovor potrebno vrijeme.

 

Ovo su samo neki od zahtjeva koji se često postavljaju pred softver. S druge strane, poduzetnik Dirk Heitzmann ima potpuno drugačije zahtjeve za softver. Veliku važnost pridaje jednostavnosti korištenja, a ipak bi trebao olakšati izradu ponuda, kalkulacija, narudžbi i faktura. Želi uštedjeti vrijeme i koncentrirati se na stvarni posao, zanat ili trgovinu. Programska rješenja za poduzetnike mogu uvelike olakšati rad u uredu i na terenu. Umjesto papira i olovke danas se koristi odgovarajući softver.

 

Dakle, potreban vam je softver koji zadovoljava vaše potrebe i zahtjeve kao vlasnika. Želite koristiti softver koji se prilagođava vašim poslovnim procesima, a ne obrnuto. Potreban vam je softver koji štedi vrijeme i živce? Onda ste na pravome mjestu! Radimo s vama na razvoju pravog softverskog rješenja za vaše poslovanje.

 

Poduzmite sljedeći korak i stupite u kontakt s nama!

 

Pratite nas na Facebooku.