Uspješno upravljanje klijentima za građevinske tvrtke i obrte
Komunikacija s klijentima
Komunikacija i briga o klijentima čimbenici su uspjeha građevinskih tvrtki i obrta i moraju se prilagoditi novom digitalnom svijetu za profesionalnu komunikaciju. Brza, primjerena i ciljana komunikacija s klijentima vodi do dugoročnog i uspješnog odnosa. Dopiranje do sretnih i zadovoljnih klijenata zahtijeva prilagođeno i integrirano upravljanje klijentima – i to preko odjela. Usredotočenost na klijenta može pomoći kao strateški razuman način rada, kako bi najvažniji vanjski čimbenik – klijent– bio zadovoljan i sretan.
Upravljanje odnosima s klijentima u građevinskom sektoru
Zadaci i ciljevi u upravljanju klijentima potpuno su orijentirani na klijenta. Središnji zadatak je postizanje uspješnog odnosa. Maksimalna transparentnost i pogled od 360 stupnjeva na klijente i odnos s njima trebali bi biti dostupni u svim odjelima.
Različitim procesima i zadacima može se upravljati i pohraniti na strukturiran način pomoću CRM sustava. Uspješno upravljanje odnosima s klijentima za građevinske djelatnosti trebalo bi, između ostalog, povećati zadovoljstvo korisnika i dugoročno ga vezati za tvrtku. Osim toga, sustav za upravljanje klijentima može sadržavati i uspješne informacije za odjel kontrolinga. Klasifikacija prema klijentima A-B-C ili marža doprinosa po klijentu/ skupini pomaže da se resursi mogu koristiti na ciljani i učinkovit način.
Uz upravljanje odnosima s klijentima, tvrtke postižu maksimalno znanje o klijentu i mogu se usredotočiti na one koji su najprofitabilniji i uvijek zadovoljavaju potrebe – više znanja o klijentima, veća prodaja. Upravljanje odnosima s klijentima olakšava korištenje CRM sustava prilagođenog industriji. Uz CRM softver, svi poslovni procesi mogu se pohraniti i upravljati digitalno.
Zašto tvrtke trebaju CRM sustav specifičan za njihovu industriju
Zbog situacije na tržištu, za građevinske djelatnosti postaje sve važnije znati kako pojedini relevantni klijenti ili potencijalni klijenti „dišu“; što žele, kakve želje i potrebe imaju, kako bi prodavač mogao ponuditi postojećim ili potencijalnim klijentima prilagođeni proizvod i uslugu temeljen na potrebama. Sve informacije vezane uz klijenata– od inicijalnog poziva do narudžbi – digitalno se bilježe u CRM sustavu. CRM sustav je stoga optimalan alat za lojalnost klijenta:
- Transparentnost o klijentu može se digitalno zabilježiti.
Tko je kupio? Kad je kupljeno? Što je kupljeno? Kako je kupljeno? Osim toga, osobni podaci o klijentima mogu se pohraniti, poput rođendana, adrese i još mnogo toga.
- Usluge i ponude usluga mogu se nuditi ciljano.
- Poznavanje klijenta znači da se uvijek može kreirati specifična ponuda.
- Projekti se mogu savršeno rasporediti i mogu se identificirati komunikacijski partneri relevantni za projekt.
S CRM sustavom građevinske tvrtke i obrti postižu da svi odjeli i svi zaposlenici mogu pohraniti i upravljati svim informacijama o klijentima centralno u jednom sustavu.
Upravljanje lojalnošću klijenata – pri čemu CRM sustavi pomažu u građevinskom sektoru:
Upravljanje odnosima s klijentima (CRM) – poboljšava usmjerenost prema klijentima kroz:
- Analitički CRM
Procjena/prikupljanje svih podataka o klijentima, tržišnih podataka, podataka o konkurenciji u bazi podataka. To vam omogućuje izvlačenje raznih informacija i zaključaka kako biste mogli brzo reagirati na promjene (posebne ponude, posebne akcije).
- Komunikativni CRM
Unaprijediti komunikaciju s klijentom. Kako mogu uspješno komunicirati s klijentom? Mogući instrumenti su: osobni kontakt, telefonski marketing, slanje e-pošte, društveni mediji, događaji vezani uz kupce.
- Operativni CRM
Mjere i aktivnosti za lojalnost klijenata kroz posebne ponude usluga i proizvoda, unapređenja proizvoda, ponudu cijena i uvjeta, upravljanje reklamacijama.
S pravom strategijom lojalnosti klijenata i CRM sustavom koji digitalno modelira sve poslovne procese građevinskih djelatnosti, tvrtke mogu postići zadovoljne i lojalne klijente. S CRM sustavom građevinske tvrtke i obrte uvijek postižu personalizirana rješenja proizvoda i usluga po mjeri kupca.
Uvođenje CRM sustava olakšava upravljanje odnosima s klijentima i daje značajan doprinos korporativnom uspjehu.
Craftcloud – stručnjak za digitalizaciju građevinske industrije ima CRM rješenje posebno prilagođeno za građevinski sektor. Uz Craftcloudovo CRM softversko rješenje možete upravljati svojim klijentima učinkovito i digitalno u cloudu. Pripremite svoju tvrtku za budućnost!
Pročitajte i naše druge objave
Nedavne objave
- 4 razloga zašto je digitalizacija poslovanja sve samo ne glupost 8. veljače 2023
- Digitalne tehnologije koje ćete koristiti 2030. 24. siječnja 2023
- Koliko će trebati robotima da preuzmu kompletnu izgradnju? 24. siječnja 2023
- Zašto bi se obrt trebao baviti digitalizacijom 24. siječnja 2023
- Kako digitalizacija može pomoći obrtnicima u nedostatku kvalificiranih radnika? 24. siječnja 2023