Craftcloud Blog
Nekategorizirano

Kako funkcionira CRM sustav?

Što je to CRM? Kratko i razumljivo.

CRM (Customer Relationship Managemnt), odnosno Upravljanje odnosima s klijentima.

Osnovni ciljevi su akvizicija i zadržavanje klijenata. Stoga se CRM bavi dizajniranjem poslovnih procesa oko postojećih i potencijalnih klijenata. Prikupljanjem svih relevantnih podataka CRM softverom, marketing se može prilagoditi potrebama korisnika te se stoga naziva marketing odnosa. Ovakav koncept upravljanja omogućuje povećanje uspjeha poslovanja.

CRM sustav osigurava središnje spremište za tvrtke za pohranjivanje informacija o klijentima i potencijalnim klijentima, praćenje interakcija s klijentima i dijeljenje važnih podataka s kolegama. Sustav daje tvrtkama pogled od 360 stupnjeva na svoje klijente.

CRM obuhvaća cjelokupno poduzeće i cijeli životni ciklus korisnika te uključuje marketing baze podataka i pripadajući CRM softver kao kontrolni alat. Cilj je postići optimalnu usmjerenost na klijenta.

Zašto je CRM toliko važan? CRM sustav vam pomaže izgraditi dugoročne odnose s klijentima, pojednostaviti i automatizirati procese, poboljšati komunikaciju i suradnju, jednostavno upravljati svojim prodajnim kanalom i povećati prihod. Održavanje podataka o kupcima danas je vrlo važno. Zbog dostupnosti mnoštva podataka, tvrtke danas imaju pristup informacijama u većem obilju nego ikad prije.

U isto vrijeme, poplava podataka također se mora obrađivati, upravljati i kontinuirano ažurirati. Sadržaj CRM baze podataka uključuje sve osobne podatke klijenta, potencijalnog klijenta.

Na temelju prikupljenih podataka o klijentima i potencijalnim klijentima marketing i prodaja stječu važne uvide u potrebe i karakteristike ciljne skupine. Na temelju podataka možete planirati ciljane mjere.
Povijest klijenata pruža informacije o vašim korisnicima u bilo kojem trenutku. Na taj način se mogu snimati svi telefonski razgovori uz odgovarajuće bilješke o pozivima ili ugovore i obračune. Na primjer, mogu se pozvati potvrde narudžbe i fakture itd., cijela e-pošta s klijentom i svi sastanci s pripadajućim evidencijama, uvjetima isporuke i mogućim dogovorima o cijenama kao što su rabati i gotovinski popusti.

 

Uz CRM sustav, obrtničke tvrtke imaju koristi od prednosti digitalne datoteke klijenata. Ako klijent nazove i ima pitanja, obrtnici mogu na jednom mjestu vidjeti sve podatke, primjerice, jer svi odjeli istovremeno dopunjuju i koriste bazu podataka.

 

Nudimo vam cjeloviti paket za poduzetnike u građevinskoj industriji kako bismo vas podržali u izazovima digitalnih promjena. U građevinskom sektoru govori se o projektima ili poslovima s imovinom, jer nisu klijenti u fokusu upravljanja prodajom, već projekti koji su povezani s tvrtkama i kontakt osobama te njihovim mrežama odnosa. Građevinski projekt zahtijeva funkcioniranje i učinkovito upravljanje podacima. Zabilježite sve informacije i procese koji se odnose na vaš projekt i vodite pregled.

Prepoznajte potencijal bolje nego ikad prije.

Naš paket smo razvili posebno za obrte i tvrtke u građevinskoj industriji. Naš Craftcloud CRM sustav jednostavan je i razumljiv za korištenje.

Zakažite termin kod nas za besplatne i neobvezujuće konzultacije.

 

 

Kategorije: