Craftcloud Blog
Digitalizacija

Upravljanje odnosima s klijentima – oslonite se na lojalnost klijenata!

Što je to zadržavanje klijenata?

Odanost klijenta ključna je za dugoročni uspjeh tvrtke. Vjernost klijenata usmjerena je na mjere koje transformiraju običnog klijenta u stalne i dugoročne naručitelje. Nebrojeni resursi i u konačnici vrijeme su potrebni za stjecanje novih kupaca. Osim analize potreba, stjecanja povjerenja i bezbrojnih razgovora o cijeni, obično je potrebno puno truda, vremena i strpljenja. No, uložena sredstva ne smiju se koristiti “samo” za diplomu. Svaka tvrtka treba se oslanjati na dugoročnu lojalnost klijenata. Uspješno zadržavanje klijenata znači stjecanje povjerenja. Korporativna strategija koja obećava je fokus na klijenta. Ova strategija ima za cilj osigurati da se svi odjeli i zaposlenici fokusiraju isključivo na klijenta– on je u fokusu unutar cijelog lanca vrijednosti. Sve informacije, želje, potrebe i zahtjevi s gledišta klijenta tvrtka mora centralizirano i strukturirano pohraniti. Suradnja između odjela i maksimalna transparentnost o klijentima i njihovim željama olakšana je i zajamčena CRM sustavom prilagođenim vašoj dodanoj vrijednosti. CRM sustavi su softverska rješenja koja prvenstveno omogućuju lojalnost klijenata u tvrtki.

Zadržavanje klijenata je jeftinije od akvizicije novog

Zašto se trebate osloniti na lojalnost klijenta i zašto je lojalnost klijenta jeftinija od akvizicije ukratko je prikazano na malom primjeru.

Zamislite da ste građevinski poduzetnik i proizvodite sustave podnog grijanja za stambene zgrade.

Uz izradu rješenja za podno grijanje, uspjeh leži u izravnoj montaži izravno na gradilištu. Vaš prodajni tim ima nekoliko pristupa uspjehu u prodaji. S jedne strane, akvizicija novih klijenata je središnja funkcija prodaje, tako da se i u budućnosti mogu generirati dugoročni poslovni odnosi. S druge strane, komunikacijska funkcija i stalna briga o klijentima još je jedna od aktivnosti za uspjeh Vaše tvrtke. U konačnici, vaš prodajni tim ima cilj generirati kupnje. Ali zašto je lojalnost klijenta sada jeftinija od akvizicije?

Jedan odgovor: povjerenje!

 

Ako vam se novi kupac obrati s velikim projektom, to znači dug put do zaključenja kupnje. Osim odnosa s klijentima, koji se ne smije podcijeniti, vaš prodajni tim treba taktičnost i prodajni talent. Put do potpisivanja ugovora ovisi o prethodnim fazama. Uspjeh s novim klijentima leži u izgradnji odnosa. Ova faza odlučuje hoće li potencijalni klijent postati klijent. Puno truda, bezbroj pitanja, nekoliko probnih vožnji, aktivno slušanje i prodajni talent karakteriziraju ovu fazu prije nego što prijeđete na analizu potreba, prezentaciju proizvoda i fazu transakcije kupnje. Potrebno je puno strpljenja i puno vremena. Povjerenje se ne stječe u jednom danu, ali kada se potencijalni klijent povjeri vašem prodajnom timu, povećava se vjerojatnost pridobivanja novog klijenta.

Ako vam se, pak, postojeći klijent ponovno obrati i želi koristiti vaše podno grijanje za neki drugi projekt, međusobno povjerenje je već uspostavljeno. Već postoji pozitivan odnos. Skladna suradnja pozitivno utječe na prodajni teren. Mnoge teške faze u prodajnom procesu su eliminirane jer je ovdje već uspostavljen pozitivan odnos i vaš prodajni tim je prikupio sve relevantne informacije o klijentu- kako se ponaša, što preferira, kako kupuje, što je kupio i još mnogo informacija. Ova transparentnost i poznavanje omogućuje vašem prodajnom timu da započne projekt uz malo truda. Osigurajte učinkovitu prodaju uz povjerenje i izgradnju odnosa. Upoznajte vlastite klijente.

S tako dugim vrijednosnim lancem u tvrtki izazov je međukompanijska kontrola cjelokupnog prodajnog procesa – stvaranje potencijalnih klijenataa, kreiranje ponuda, fakturiranje, nadolazeće aktivnosti, zadaci i ponude. Osnovno za vašu tvrtku – zadržite kontrolu i pregled!

Craftcloud CRM

Uz Craftcloudovo CRM softversko rješenje možete upravljati svojim klijentima učinkovito i digitalno u cloudu. Craftcloudov CRM softver nudi vam transparentnost prema klijentima, tako da bilo koji zaposlenik može pozvati podatke o klijentima u vezi s projektom bilo kada i bilo gdje.

Uspješno upravljajte mnoštvom svojih odnosa – dobro organizirano upravljanje imovinom ključno je za vaš uspjeh! Upravljajte raznim građevinskim projektima, složenim odnosima i velikim brojem kontakata.

Craftcloud – stručnjak za digitalizaciju građevinskih tvrtki i obrta.

Kategorije: