Digitalizirajte poslovanje – Digitalizirani procesi i administracija za veću produktivnost i profitabilnost

Što tvrtke trenutno mogu učiniti bolje od uštede troškova?

 

Rat u Ukrajini, cijene energije masovno rastu, lanci opskrbe posrću, potražnja je nesigurna, nedostaje kvalificiranih radnika – izgledi za gospodarstvo su sve samo ne bajni. Što možemo učiniti kao tvrtka? Čest odgovor je: smanjiti troškove u kratkom roku! To je razumljivo. Uostalom, troškovna učinkovitost je na dnevnom redu u nesigurnim vremenima. Međutim, iskustvo također pokazuje da će se gospodarstvo u srednjem roku vratiti u normalnije stanje. Stoga je isto tako preporučljivo danas napraviti odredbe za ovo vrijeme. Konkretno – poduzeća bi uvijek trebala provjeravati u koje projekte danas mogu anticiklički ulagati kako bi iz krize izašla jača.

 

Stoga je u sadašnjoj situaciji digitalizacija vaše opreme dobra odluka. Zato što je važno krenuti putem prema održivom planiranju i većoj učinkovitosti resursa – kroz manje otpada, manju potrošnju, veću produktivnost i veću konkurentnost vaše tvrtke.

 

Poduzeća, posebno u građevinskoj industriji, troše u prosjeku gotovo 100 sati mjesečno locirajući nestalu opremu. Rezultat mogu biti skupa ulaganja u novu opremu. Tri četvrtine tvrtki ima poteškoća u upravljanju potrebnim ispitnim izvješćima i certifikatima. Velik postotak tvrtki ne zna ukupnu cijenu svoje opreme! Pitanja poput “Isplati li se još popraviti?” Često se može odgovoriti bez pokrića. Zbog nedostatka upravljanja priborom, sami pribor često je nedostupan i teško ga je dodijeliti opremi. Zaključak nedostajuće sveobuhvatne opreme je – radna produktivnost trpi zbog toga. Troškovi po sredstvima koja se produktivno koriste veća su nego što je potrebno!

 

Mnoge tvrtke se bave pronalaženjem pravog rješenja za upravljanje opremom. Excel liste su zastarjele. Softver za digitalnu opremu postaje sve popularniji i koristi se sve više. S jedne strane, digitalizacijom se mogu smanjiti administrativni troškovi, dok se s druge strane stvara jasan pregled s kompletnom dokumentacijom. Relevantni podaci mogu se jednostavno zabilježiti i pozvati putem aplikacije, što zaposlenicima olakšava rad na licu mjesta. Čim treba upravljati resursima u poduzeću, javlja se gotovo nepremostiv broj pitanja i zadataka. Jasno je da softver za upravljanje resursima treba stvoriti jasan pregled trenutnog stanja. To se postiže tako da relevantni podaci budu prepoznatljivi na prvi pogled i pozivaju se sa samo nekoliko klikova.

Time se prvenstveno štedi dragocjeno vrijeme i novac. Osim toga, manja je stopa pogreške prilikom prikupljanja podataka, koji bi se inače morali ručno unositi u razne popise i po odjelima. Odluke o kupnji, planiranje ulaganja i tekući troškovi mogu se bolje razumjeti s kvalitativnim podacima. Ovi su aspekti važni kada tvrtka stalno mora dijeliti različite operativne resurse različitim zaposlenicima. Teme skupljanja i oštećenja nisu neuobičajene, posebice u građevinskom i obrtničkom sektoru. Kao menadžer, imate sliku u stvarnom vremenu o tome što je stvarno važno.

Minimizirajte kvarove kada vam softver Craftcloud pomaže u upravljanju sredstvima. Pratite bilo koji dio opreme ili pribora pritiskom na gumb. Uz raspodjelu prema lokaciji, mjestu troška, ​​zaposleniku ili projektu (gradilištu), imate savršenu kontrolu – od administracije do optimizacije vašeg inventara alata, opreme, rezervnih dijelova i materijala. Zaposlenik uvijek zna da su mu resursi dostupni te ih može rasporediti i rezervirati za projekte. Dodjela se može planirati ili zatražiti puno unaprijed putem funkcije raspoređivanja. Uštedite troškove kroz učinkovito planiranje i povećajte svoju profitabilnost.

 

Svi intervali održavanja i popravci također se mogu zabilježiti i dokumentirati pomoću softver. Skupa oštećenja uzrokovana zaboravljenim intervalima održavanja i dugim vremenima traženja strojeva su povijest. Vaši dokumenti, kao što su upute za uporabu, računi o kupnji ili servisna izvješća također se mogu pohraniti u sustav i stoga su uvijek dostupni. Ovo štedi troškove i uvelike optimizira proces resursa.

Digitalno upravljanje sredstvima pomaže vama i vašoj tvrtki da povećate radnu produktivnost i postanete učinkovitiji i održiviji u radu sa sredstvima, priborom i potrošnim materijalom. S Craftcloudom imate pravog partnera na svojoj strani za učinkovit rad i konkurentnost. Čuvamo vaša leđa u digitalnom svijetu kako biste se mogli usredotočiti na svoj posao.

 

Pravim korakom u budućnost! Radujemo se što ćemo upoznati Vas i Vaše društvo!

 

Kontaktirajte nas i digitalizirajte svoje poslovanje.

 

Pratite nas na Instagramu i Facebooku.