Digitalno upravljanje opremom – neophodnost modernog poslovanja
Bilo da se radi o građevinskom poduzeću, zidarskom poslu ili farbanju – svaka je minuta u zanatu vrijedna novca. Dakle, nema vremena za gubljenje. Ali to je lakše reći nego učiniti – ako se vozilima, uređajima i strojevima ne upravlja ispravno, gubi se vrijeme i novac. To ne mora biti slučaj, digitalno upravljanje opremom ostavlja vrijeme i novac za ono bitno – zanat. Ali kako funkcionira upravljanje resursima i koje prednosti nudi?
Digitalno upravljanje resursima, virtualno olakšanje poslovanja
Maloprodaja, gastronomija, turizam – svi su se oni odazvali digitalizaciji. Samo je zanat još malo plašljiv, stidljiv. Ali zašto tako rezervirano? Naposljetku, digitalizirani obrtnički poslovi više su blagoslov nego prokletstvo.
Smanjite prostor za pogrešku, pametno upravljajte resursima
“Gdje je opet akumulatorski odvijač?” “Jesu li svi alati spakirani za sljedeći posao?”, “Bušilica opet nije napunjena. Tko ju je zadnji koristio?” – postavljaju si obrtnici nekoliko puta dnevno ista organizacijska pitanja. Naravno, za to treba vremena. Štoviše, često se na pitanje ne može točno odgovoriti. Nije neuobičajeno da je jedan ili drugi rukom pisani popis teško dešifrirati. Čak ni Excel proračunske tablice nisu jamstvo za učinkovito upravljanje uređajem. Male pogreške brzo se uvuku u popise ili se vrijedni podaci nepovratno izgube. Čak i ažurnost Excel proračunskih tablica ostavlja mnogo toga za sobom, ne ažuriraju se uvijek redovito. Drugim riječima, popisi su rijetko ažurni.
I upravo tu dolazi do izražaja digitalno upravljanje resursima. Sofisticirani sustavi, također poznati kao alati za praćenje ili upravitelji alatima, unose strukturu u svakodnevni rad – u roku od nekoliko sekundi. Sve trenutne lokacije, zajmoprimci i dostupnost opreme u trenu su jasni na prvi pogled. Isto vrijedi i za termine održavanja. Povremeno, softver čak daje informacije o trenutnoj razini napunjenosti baterije. I najbolje od svega, tvrtke mogu biti sigurne da su popisi uvijek ažurni. Sve informacije se automatski ažuriraju u redovitim intervalima.
Digitalno upravljajte opremom i štedite novac
Ne samo u vremenskom smislu, digitalni sustavi upravljanja poslovanjem daju poslovanju izuzetnu prednost. Isplate se i financijski. Kako to? Ako uvijek imate najbolje informacije o dostupnosti radne opreme, možete bolje planirati unaprijed. Keramičar, izvođač radova ili zidar – svako pazi na svoje resurse. Gdje je bilo špekulacija u prošlosti, sada znamo. Materijalna uska grla i kašnjenja isporuke rjeđe se događaju.
Još jedan plus, digitalni sustavi sprječavaju gubitak i krađu radne opreme. Tko je zadnji put radio s uređajima i gdje? Nitko ne može odgovoriti na ovo pitanje pouzdanije od digitalizacije. Samo zahvaljujući ovoj novostečenoj sigurnosti poslovanje stvara značajnu financijsku prednost. Manje se resursa gubi, manje se resursa krade. Investicija se čak i za tvrtke s osam do deset zaposlenih i zalihama od 50 do 100 alata isplati u roku od nekoliko tjedana.
Jednostavan za korištenje
I ne zaboravite na praktičnost. Budući da obrtnici u svakom trenutku putem aplikacije mogu jednostavno digitalno pozvati sve važne informacije, uvijek imaju pregled, čak i kada su u pokretu. Nažalost, to se ne može uvijek reći za popise koji se drže u ruci. Čak i nakon nekoliko minuta traganja po papirologiji, čini se da su hitno potrebne informacije još uvijek nestale s lica zemlje. Ništa ne pomaže. Okrenite se na pola puta, vratite se u sjedište, pokupite zaboravljeni popis i počnite ispočetka – sustav izgleda drugačije.
Softver je jednostavan za korištenje. Zaista ne morate biti tehničar da biste mogli upravljati sustavom. Sve što trebate je nekoliko jednostavnih koraka. Jedna ili dvije aplikacije i osnovne značajke savršeno se uklapaju. Čak i stariji majstori bez tehničkog znanja u trenu se upoznaju s jednostavnim softverom.
Digitalno zanatstvo– magnet za mlade talente
Uz digitalni sustav upravljanja poslovanjem povećava se i atraktivnost tvrtke. Softver je posebno dobro prihvaćen kod mladih, tehnički iskusnih talenta u usponu. To tvrtku čini mladom, svježom, modernom i naprednom. Ne drži se starih, zamrlih struktura, već umijeće donosi ovdje i sada. Upravo tako mladi obrtnici zamišljaju svog budućeg poslodavca. Nije li to prvi važan korak u borbi protiv nedostatka kvalificiranih radnika.
Kako zapravo funkcionira digitalno upravljanje resursima?
Glavni primjer digitalnog upravljanja resursima zove se Craftcloud. Ovdje naziv govori sve – obrt dobiva moderan, visokorazvijen softver koji je razvijen uz korištenje samo najnaprednijih cloud i web tehnologija.
Craftcloud je spreman za rad, instalacija nije potrebna. Inteligentni sustav je odmah spreman za korištenje. Jedini uvjet je radni uređaj s internetskom vezom. Nije važno radi li se o pametnom telefonu, tabletu ili računalu. Craftcloud je savršena figura bilo kada, bilo gdje.
Craftcloud je dobro opremljen za mobilnu upotrebu. Modernim aplikacijama za pametne telefone i tablete može se jednostavno upravljati dok ste u pokretu. Naravno, pristup je jednostavan i s radnog mjesta. S preglednikom sve važne funkcije su odmah dostupne obrtu.
Softver u oblaku jednostavan za korištenje
Dobre vijesti za ljude koji nisu tehnički upućeni – za rad s Craftcloudom nije potrebno posebno tehničko poznavanje. Softver je jednostavan, jasan i razumljiv sam po sebi te se korisnik se snalazi u vrlo kratkom vremenu. Inteligentno navođenje korisnika također daje veliki doprinos navikavanju na njega. Zahvaljujući pametnim mehanizmima, korisnik još brže dobiva pregled nad funkcijama Craftclouda.
A ako nešto nije jasno unatoč jednostavnom korisničkom sučelju, nema razloga za brigu. Kada ste u nedoumici, Craftcloud nikoga neće ostaviti neinformiranog. Sustav je uvijek tu za pomoć i savjete korisnika. Može čak poslužiti korisnicima s tečajevima obuke i uputama za rad. Bilo za upravljanje skladišnim lokacijama i odgovornostima, za inspekcijske obveze i rokove ili za korištenje podataka i procjenu – postoji sveobuhvatna tehnička podrška za svaku funkciju.
Craftcloud također dokazuje da misli svojom glavom kada se ažurira. Naravno, stvari ne ostaju uvijek iste. Sustav se razvija – uvijek. Što korisnik mora učiniti za ažuriranje? Ništa više, pametni sustav sam provodi ažuriranja i održavanje.
Digitalno upravljanje opremom – a što je sa sigurnošću podataka?
Nema sumnje, digitalno je dobro. Ali je li digitalno također sigurno? Nismo li prečesto čuli za krađu i gubitak podataka? S pravom se bavimo temom sigurnosti podataka – naravno, i digitalnim upravljanjem resursima. Što ako privatni podaci poput imena, adrese i bankovnih podataka dobavljača ili tvrtki za iznajmljivanje alata padnu u pogrešne ruke ili se čak potpuno izgube?
Bez panike, uz Craftcloud svi su podaci u sigurnim rukama – od adrese do bankovnih podataka. Neovlaštene treće strane nemaju pristup osjetljivim podacima. Gubitak podataka također nije problem. U malo vjerojatnom slučaju kvara poslužitelja, podaci su dobro osigurani i mogu se vratiti u bilo kojem trenutku. Gubitak nije konačni gubitak.
Za maksimalnu sigurnost podataka, Craftcloud se temelji na načelima Opće uredbe o zaštiti podataka, poznatije kao GDPR.
Ako netko zna postupati s osjetljivim podacima, to je svakako Craftcloud.
Pročitajte i naše druge objave
Nedavne objave
- 4 razloga zašto je digitalizacija poslovanja sve samo ne glupost 8. veljače 2023
- Digitalne tehnologije koje ćete koristiti 2030. 24. siječnja 2023
- Koliko će trebati robotima da preuzmu kompletnu izgradnju? 24. siječnja 2023
- Zašto bi se obrt trebao baviti digitalizacijom 24. siječnja 2023
- Kako digitalizacija može pomoći obrtnicima u nedostatku kvalificiranih radnika? 24. siječnja 2023