
Optimizirajte održavanje svoje opreme
Digitalna administracija datuma inspekcije uvelike pojednostavljuje tijek rada, jer ste spremili potrebne podatke i možete doći do njih sa samo nekoliko klikova. Nakon pohranjivanja, softver vas automatski podsjeća na dospjele datume testiranja.
Softver izdaje podsjetnike čim treba izvršiti inspekciju strojeva, sustava, uređaja ili radne opreme.
Digitalizacija znači znatno olakšanje za tvrtke u radnom okruženju koje postaje sve složenije. Trend je stoga korištenje moćnog softverskog rješenja za praćenje datuma inspekcija. To jamči provođenje važnog održavanja. Softver tvrtkama pruža brojne korisne funkcije koje pomažu u lakšem ispunjavanju operativnih zahtjeva.
Planeri održavanja ili inspekcija organiziraju datume, dok se povijest prikazuje za svaki operativni centar i daje pregled onoga što je do sada učinjeno. Raspon zadataka tvrtki u građevinskoj industriji, voditelja gradilišta i stručnjaka za sigurnost posljednjih se godina uvelike promijenio u modernim tvrtkama. U prošlosti su obično samo nadzirali poštivanje zakonskih zahtjeva u tvrtki, no danas su zadaci upravljanja i optimizacija operativnih procesa također dio njihovog područja djelovanja. Naravno, fokus je i dalje na savjetovanju uprave i instrukcijama zaposlenika, kako bi se osigurao siguran rad i poštivali sigurnosni propisi. Ali u međuvremenu voditelji gradilišta i stručnjaci za sigurnost također imaju nalog za neovisnu inspekciju. Redovitim pregledima pogona moraju provjeriti jesu li radni procesi sigurni te jesu li sustavi i tehnička radna oprema u skladu s propisima i najnovijim dostignućima. On ne samo da mora poznavati zakone o sigurnosti na radu, već mora biti sposoban čitati i tumačiti planove, upute za rad i tehničke podatke. Širok raspon zadataka koji se više ne mogu optimalno pokriti klasičnim organizacijskim metodama kao što su Excel tablice, Word ili baze podataka. Iz tog razloga, korištenje digitalnih alata kao što je softver za upravljanje periodima inspekcije sve je više zastupljeno u mnogim tvrtkama kako bi se rasteretili sigurnosni inženjeri.
Zakonodavac predviđa redovita ispitivanja opreme koja je potencijalni izvor opasnosti. Ova oprema ne uključuje samo građevinske strojeve, dizalice i bagere koji zahtijevaju nadzor, već i vrata i kapije. Jer ako se nezgoda koja uključuje tjelesne ozljede dogodi zbog neizvršenog testa, strukovna udruženja će odbiti pružiti uslugu.
Čak i uz redovite inspekcije radnog mjesta, korištenje softvera za upravljanje razdobljem inspekcije ima jasne prednosti. Naravno, mora raditi i na mobilnim uređajima. Svi nedostaci mogu se dokumentirati izravno na pametnom telefonu ili tabletu i mogu se priložiti fotografije.
Softver tvrtkama jamči transparentnost i pravnu sigurnost u upravljanju inspekcijama. Za sigurnosnu inspekciju opreme preporučljivo je koristiti suvremene metode kao što je softver za upravljanje inspekcijom bez papira
Rokovi ne prolaze, a nedostaci se mogu odmah dokumentirati.
Pokazat ćemo vam korake za najbolje upravljanje inspekcijama s pravim softverskim rješenjem. Kontaktirajte nas, rado ćemo vas savjetovati i zajedno ćemo pronaći savršeno softversko rješenje za vaše poslovanje!
Pratite nas na Instagramu i Facebooku.
Pročitajte i naše druge objave
Nedavne objave
- 4 razloga zašto je digitalizacija poslovanja sve samo ne glupost 8. veljače 2023
- Digitalne tehnologije koje ćete koristiti 2030. 24. siječnja 2023
- Koliko će trebati robotima da preuzmu kompletnu izgradnju? 24. siječnja 2023
- Zašto bi se obrt trebao baviti digitalizacijom 24. siječnja 2023
- Kako digitalizacija može pomoći obrtnicima u nedostatku kvalificiranih radnika? 24. siječnja 2023