Craftcloud Blog
Digitalizacija, Zanat

Upravljanje odnosima s klijentima – Craftcloudov CRM softver za tvrtke i obrte

Craftcloud CRM sustav – od profesionalaca za profesionalce!

Dobar i dugoročan odnos s klijentima izazov je za mnoga poslovanja. Mnoge tvrtke i obrti ne mogu uvijek jamčiti održavanje relevantnih podataka o klijentima, kao što su kontakt podaci ili važne informacije o projektu, zbog vremenskih ograničenja. Osim toga, obično nedostaje unutarnja struktura i organizacija za stvaranje i upravljanje važnim podacima o klijentima. Mnoge djelatnosti odavno su prepoznale konkurentsku prednost i povećanje učinkovitosti u odgovarajućim radnim procesima korištenjem industrijskog CRM rješenja. Proizvođač softvera Craftcloud prepoznao je potrebu i povezane izazove u upravljanju klijentima u mnogim građevinskim djelatnostima. Craftcloudov CRM softver podržava velika i mala poslovanja u upravljanju klijentima.

Korištenje ovog CRM rješenja temeljenog na cloud tehnologiji čini zadatke unutar upravljanja odnosima s klijentima dječjom igrom za svakog poduzetnika.

Korištenje CRM softvera digitalno mapira cjelokupnu dodanu vrijednost tvrtke. Uz Craftcloudovo CRM rješenje, svi relevantni zaposlenici mogu pohraniti važne informacije o klijentima i partnerima. Uz ovu opciju mogućnosti centralnog pohranjivanja informacija, građevinske tvrtke i obrti automatski postižu veću učinkovitost i zadovoljne klijente. Uz rješenje u cloudu, podaci o klijentima mogu se pohraniti u CRM softver bilo kada i bilo gdje – recimo, na gradilištu. Kao rezultat toga, poslovanja postižu maksimalnu transparentnost za klijente i međusektorsko poznavanje klijenata. Prednosti su, na primjer, u tome što voditelj projekta može doći do svih informacija na gradilištu – od podataka o klijentima do otvorenih narudžbi.

Nadalje, kolege mogu u uredu odmah obraditi podatke prikupljene s gradilišta te kreirati ponudu u realnom vremenu i učiniti je dostupnom svakom zaposleniku u CRM sustavu. Ova transparentnost informacija omogućuje svim zaposlenicima brži i precizniji rad. Mnoga poslovanja mogu koristiti Craftcloudovo CRM rješenje za optimizaciju svojih poslovnih procesa.

Ali sam softver nije rješenje! Svi zaposlenici moraju biti spremni unositi podatke u bilo kojem trenutku. Menadžment stoga treba postaviti određena pravila. Prije svega, važno je da svi u tvrtki poznaju funkcije i mogućnosti ovog CRM rješenja. Svakom zaposleniku treba ponuditi obuku kako bi se povećalo prihvaćanje stvarnog korištenja sustava. Mnoge tvrtke s CRM softverom nisu uspjele u tome pa su nepotrebno uložile novac i vrijeme u nabavu i implementaciju softvera. I ovdje Craftcloud poznaje izazove mnogih poduzeća. S ciljem da svi zaposlenici i svi važni odjeli poznaju i koriste sustav, Craftcloud se oslanja na maksimalnu transparentnost znanja kako bi svi mogli koristiti softver.

Nadalje, već je tijekom razvoja bilo jasno da korisničko sučelje treba biti jednostavno, intuitivno i moderno. Craftcloud to postiže, primjerice, činjenicom da se softver ograničio isključivo na relevantne funkcije koje su odlučujuće u poslu. Kao stručnjak za digitalizaciju, Craftcloud podržava implementaciju CRM softvera. Osim toga, Craftcloud pomaže u organizaciji i restrukturiranju te čini poslovanja sposobnima za digitalni svijet rada. Craftcloud nudi više od samog upravljanja klijentima i obraća pažnju na individualnu podršku.

CRM sustav za građevinske tvrtke i obrte podržava svaki odjel – od akvizicije u prodaji do upravljanja klijentima. Potpuna dodana vrijednost u jednom cloudu – CRM softver iz Craftclouda.

Dogovorite neobvezujući termin prezentacije odmah!